Näyttölähetysratkaisu METROissä

...

CAST NEW

CAST-ratkaisumme voi antaa METROlle lähettää henkilökohtaisia viestejä näyttöpuistossaan CAST-alustan kautta.

Näytöt

Helsinki
Sisäänkäynti
Maalauspaja
Tampere
Toinen kerros
Leikkaamo
Turku
Kokoushuone
Asennuspaja

Liitä CAST-laatikot näytöihisi

HDMI / USB / WIFI / Ei A / C

Luo viesti

Kuvasta, videosta tai mukautetun mallin avulla ... (mahdollisuudet ovat rajattomat)

Valitse näytöt, joilla haluat lähettää

Voit myös määrittää kyseisen ajanjakson (alku ja loppu).

Lähettää ja seurata

Julkaise sisältösi sekunneissa, seuraa näytön laivastoa.

HALLINTAA

CAST

VIESTIVALTAJA

LÄHETYSNÄYTTÖ KUVALLE

1
2
3

VIESTIVALTAJA

VIESTI 1

LÄHETYSNÄYTTÖ KUVALLE

1
2
3

VIESTIVALTAJA

VIESTI 1

LÄHETYSNÄYTTÖ KUVALLE

1
2
3

VIESTIVALTAJA

VIESTI 1

LÄHETYSNÄYTTÖ KUVALLE

1
2
3

VIESTIVALTAJA

VIESTI 2

LÄHETYSNÄYTTÖ KUVALLE

1
2
3

VIESTIVALTAJA

VIESTI 2

LÄHETYSNÄYTTÖ KUVALLE

1
2
3

VIESTIVALTAJA

VIESTI 2

LÄHETYSNÄYTTÖ KUVALLE

1
2
3

Käynnistä demo

Hinnoittelu

3€ HT päivässä per kytketty näyttö

Turvallisuus

Teknologiamme perustuu viimeisimpiin suojattuihin protokolliin SSL, HTTPS, CAPTCHAv3, ENCRYPT, SNAPSHOTS varmistaaksemme sinulle luotettavan palvelun. Alustamme isännöi Ranskassa GANDIssa.

Luotettavuus

Välimuistijärjestelmä mahdollistaa palvelun ylläpidon Internet-katkoksen sattuessa. Palvelimiemme varmuuskopioidaan säännöllisesti.

Reaktiivisuus

Tukipalvelumme on saatavana 6 päivää viikossa klo 9–19.00 puhelimitse, sähköpostitse tai pikaviestinnällä.

Metro on julkisen liikenteen ja kaupunkiraideliikenteen muoto, jossa perinteisen määritelmän mukaan sähköjunat kulkevat muusta rautatieverkosta erillään tiheällä vuorovälillä. Saman määritelmän mukaan metrorata paitsi on erotettu muusta rautatieverkosta ja siinä ei ole tasoristeyksiä, kulkee myös merkittävältä osaltaan tunnelissa maan alla. Määritelmä ei ole kuitenkaan yksiselitteinen: eri puolilla maailmaa metroiksi nimitetyt järjestelmät voivat poiketa toisistaan merkittävästikin, ja toisaalta tekninen kehitys on kaventanut erottelua metro-, paikallisjuna- ja raitioliikennejärjestelmien välillä. Siten nykyisin metro voidaan määritellä myös raideliikennejärjestelmän rataverkon osaksi, jolla ei ole tasoristeyksiä ja joka on pääsääntöisesti rakennettu eritasoiseksi maanalaiseksi radaksi tai ilmaradaksi.[1]

Source credits : Wikipedia / Unsplash

Tervetuloa